Yeni Yıl Dileğim!

by - Aralık 31, 2017

Yeni Yıl Dileği
Koskoca 365 günü neredeyse sayılı saatler sonra kapatıp, dünyanın bir turunu daha tamamladığına sevineceğiz. Kimimiz için hazırlıklar aylar öncesinden başladı, kimimiz için haftalar öncesinden kimimiz ise bu sene kutlamama kararı aldı. Hediyeler alındı, sofralar kuruldu. Herkes yavaştan kutlamalara başladı bile..

Benim için 2017 nasıldı?

Açıkçası net olarak çok güzel yada çok kötü diyemiyorum 2017 için. Zira yıllara "en iyisi", "en kötüsü" sıfatlarını yakıştıramıyorum. Tek bir şey söyleyebilirim her anlamda dolu dolu yaşadığım bir yıl oldu...
2016'nın 31 Aralığın da "yapılacaklar listesi/wish list" oluşturup; tüm sene boyunca yazdığım listeyi kontrol etmeden -bakalı birkaç dakika oldu- meğersem %90'nını gerçekleştirdiğimi görmem beni biraz daha mutlu ve gururlu hissettirdi. Bir şeyleri başarabilmek, bunun uğrunda ilerlerken aynı zaman da kendini geliştirdiğini görmek ve karşı taraflara örnek olmak seçimlerimde ne kadar doğru adım attığımı bana göstermiş oldu. 

Peki neleri başardım ?

--GEZMEK--

 Öğrenciyim ve bu yoğunluğumun arasında gezmem imkansız derken, gezmeyi görmeyi istediğim "Ankara-İstanbul-Zonguldak-Aydın-Bursa-Uşak" başta olmak üzere birçok şehri ve tatil yerlerini gidip gezdim. Bunlar biraz iş vesilesi biraz da kendi çabamla da olsa yinede bunu yapabilmek benim için büyük bir adımdı.

--BLOG--
  
  Benim için belkide en önemli şeylerden biri blogum. Kendimi daha rahat anlatabileceğim, yaşadıklarımı sizinle paylaşacağım bir blog açmak istedim. Bunu hemen harekete geçirip; çok sevdiğim "benirva" adlı blogumu açmış ve yazılarımı paylaşmış oldum. Sizlerden gelen güzel yorumlarla, iyi ki diyebildiğim için çok teşekkür ediyorum!

--EĞLENCE--

  Bu sene gitmediğim festival, katılmadığım konser, aktivite, etkinlik ....vb kalmadı. Sonuna kadar tadını çıkarıp, ara ara yoğunluklarda ara vermek insanın kafasını ne güzel de rahatlatıyor öyle.. 

--TANIŞMALAR--

  Açıkçası bu sene benim için ünlülerle dolu dolu bir yıl dolu.. Mahmut Orhan'dan tutun da Fatma Turgut, Mehmet Erdem, Doğan Duru, Kerem Tekinalp ve dahasıyla tanışıp, güzel sohbetlerimiz benim için birer minik hatıra olması ile birlikte iş dünyasının saygın CEO'ları ve Genel Müdürleriyle tanışmam ise paha biçilemez bir deneyimi bana yaşatmış oldu. 

--İŞ HAYATI-OKUL--

  Kendimi geliştirmek adına, gitmediğim seminerler-sempozyumlar-konferanslar kalmadı. Kendimi yine geliştirebileceğim sertifikalı eğitimler ile çok farklı bir bakış açısına sahip oldum diyebilirim.

--SOSYAL SORUMLULUK--

  Her bireyin gerçekleştirmesi gereken bir görevden ziyade sorumluluk diye düşünüyorum. Bu vesileyle saf yürekler, tertemiz hayaller görmüş oldum. 

---
--
-
Bu listemin sadece bir bölümüydü.. Tüm listem bir yana dursun, bu sene "kime aşık  olmamayı", "kimlerden nasıl uzak durmayı", "dost kazığı", "saygısızlık", "linç" ve daha birçok şeyle nasıl başa çıkarım bunu öğrendim..
Sevdiğim insanı kaybettim günlerce yas tuttum, yer geldi eğlenmelerden kendimi alamadım. İnişli çıkışlı bu yılın bitmesiyle yeni yılda:

Ülke refahının daha iyi olmasını, aklımızda-üzerimizde korku olmadan yaşamayı, kendimizi üzecek stresli ortamlardan ve kişilerden uzak kalmayı, bizi yükseltecek bize bir şeyler katacak kişilerle tanışmayı, sevgiyi-saygıyı-hoşgörüyü toplumca öğrenebileceğimiz, güvendiğimiz kişilerden kazık yemeyip-aldatılmadığımız, ailemizin hep bizim yanımızda olduğunu bileceğimiz, güvenimizi kıracak insanları hayatımızdan çıkaracağımız ve en önemlisi HAYALLERİMİZİ YAŞAYACAĞIMIZ bir sene olsun 2018... Hoşgeldin yeni bebek :)

Sizler neler yaptınız 2017'de lütfen yorumlarda bana bahsedin! Kendinize iyi bakın! SEVGİLER!!!

You May Also Like

0 Comments