Electropol Festivali - Arena İzmir

by - Mayıs 16, 2017

İzmirde Festival

Selaamlaaar !
Ateşş gibi bir yazıyla karşınızdayım !
Geçtiğimiz günler de, Burn ve Power Fm'in sponsorluğu ile gerçekleşen adeta 'ateş eden' bir Electropol yazısı ile karşınızdayım.
Yazmayı uzun zamandır isteyip, festivalin gerçekleşmesi için gün saydığım Electropol bir hızla geldi ve gitti.. Artık seneye çok daha güzeliyle karşılaşmak ümidi ile :)

14 Mayıs'ta Arena da gerçekleşen festival saat 14:00'da kapılarını bizlere açtı. Sıkı bir güvenlikten (3 kademeli) geçtikten sonra bileklikleri takıp, festival alanına giriş yapıyorsunuz. Açık alanda olması ise ayrı avantajlarından.
Benim gitme amacım tabi kide Kerem Tekinalp ve Mahmut Orhan'ı görmekti. Özellikle Mahmut Orhan'a aylardır gitmek isteyip, fırsat bulamamıştım. Gün yüzüyle onu dinledim bu bana yetmeyince kuliste kendisi ile tanışıp, muhabbet etme imkanı buldum :) Şunu söyleyebilirim ki, bu kadar kibar ve kendini 'ne oldum'a kaptırmayan sayılı insanlardan biri. Umarım bir gün sizde tanışma imkanı bulabilirsiniz..
İzmirde Festival

Onun dışında ikinci olarak Mahmut Orhan gibi kibarlığını, mütevaziliğini koruyan, Kerem Tekinalp ile tanışıp, kendisini bin bir şekle sokup fotoğraf çektirdik. Hiçbir şekilde ses etmediği için teşekkür ederiz, gerçekten de harikasın! :)
Ev sahipliği yapan tüm gün eğlencemize eğlence katıp, enerjimizi doruklara çıkaran sevgili Burak Şamlı ile tanışmamı pas geçmek istemedim. Harika bir enerjin var hiç bitmesin ! :)
İzmirde Festival

Festivalin en güzel yanlarından biri DJ'lerin sahnelerini bitirdikten sonra, kuliste kalmayıp bizimle birlikte eğlenceye ortak olmalarıydı. 

Baha, Cielo, Beegee, Juicy M, Tom&Jerry 'nin harika performansları, düşmeyen ve bitmek bilmeyen tempoları ile İzmirlilere harika ve unutulmaz bir gün yaşattı. 

Festivalin tek eksisi, 16 yaşından küçüklerin oldukça fazla olmasıydı. Fark edilenler çıkarıldı fakat sayıları yüzde 60'lık bir oranda olmaları, sıkı güvenliğe rağmen geçebilmeleri gerçekten olmaması gereken bir durumdu. Şahsen 16 yaş sınırı bile az gördüğüm bu festivale, o ortama katılmaları pek uygun değildi. Seneye daha dikkatli olurlar umarım..
İzmirde Festival

Bol danslı, enerjili bir festivalin daha sonuna geldik. Başka festivallerde görüşmek üzere ! Hoşçakalın!!!!!

You May Also Like

1 Comments

  1. bak okumuştum bir de çiçek festivali mi ne varmış bu haftasonu bostanlıda :)

    YanıtlaSil